Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: serj
2011-01-13, 22:05
Da Orkz
Autor Wiadomość
Commander_T 
eroZs

Wiek: 23
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 248
Skąd: Tau'n
Wysłany: 2011-01-13, 20:24   Da Orkz

Orkowie to najbrutalniejsza rasa w całej galaktyce, której egzystencja opiera się na walce. Typowy przedstawiciel tego gatunku to zielonoskóry, potężnie zbudowany potwór, rozkoszujący się się mordem, rozlewem krwi i sianiem zniszczenia. Orkowe klany nieustannie wojują miedzy sobą, nie licząc czasu, gdy najsilniejszy spośród nich zjednoczy kilkanaście klanów pod swoim sztandarem i poprowadzi na wielkie WAAAGH! przeciwko innym rasom. Hordę w ryzach trzyma jedynie wódz, który z okrucieństwem egzekwuje posłuszeństwo u swoich tchórzliwych i kłótliwych podkomendnych. Gdyby kiedyś Orkowie powstali do walki jako cała rasa, nie byłoby w galaktyce siły zdolnej do powstrzymania wielkiej fali zielonego zniszczenia.

Jednostki:

Pentaki - to najniżej postawiona forma Orka na drabinie ewolucji – bardziej przypominają coś w rodzaju goblina. Są słabe i tchórzliwe, oraz nieustannie gnębione przez większych i silniejszych z gatunku zielonoskórych. Kompletnie nie nadają się do walki, więc zajmują się budowaniem struktur Orków i naprawianiem ich sprzętu. Występują w grupach.

Rębacze - to podstawowa jednostka bojowa Orków. Stosunkowo tani i odporni, mogą być wykorzystani do zalania wroga zieloną falą. Dobrze radzą sobie w walce wręcz, nie mają problemów z przełamaniem lekkiej piechoty wroga. Ciężki ostrzał jest w stanie zdmuchnąć ich w sekundę.

Szczelcy - są podstawową jednostką strzelecką Orków. Wyposażeni w lepszą wersję spluf, są dobrym wsparciem dla Rębaczy. W większych grupach z łatwością radzą sobie ze swoimi odpowiednikami u innych ras.

Szturmiarze - to szaleńcy, którzy przywiązują sobie do pleców rakiety, zyskując dużą mobilność i możliwość poruszania się nad niedostępnym terenem. Dobrze walczą wręcz, a w razie kłopotów obrzucają wroga granatami i uciekają.

Pancerwały - to jedyni Orkowie wyposażeni w broń przeciwpancerną. Są wybierani spośród osobników, którzy mieli szczęście przeżyć kilka starć z pojazdami. Połączenie zdolności ukrywania się ze znajomością słabych punktów maszyn owocuje niezwykłą skutecznością.

Burszuje - banda doświadczonych i wprawionych w krwawym fachu Orków. Świetnie radzą sobie w walce wręcz z większością rodzajów piechoty wroga. Można ich wyposażyć w energopazury, co czyni z nich prawdziwych morderców rozrywających przeciwników na strzępy.

Gadżeciarze - mają bzika na punkcie spluf. Dbają o swój sprzęt, jednocześnie ulepszając go z uporem maniaka. Doskonale nadrabiają wszelkie braki w zakresie walki strzeleckiej Orków. Ze względu na zasięg i moc ostrzału mało kto może się z nimi równać.

Megapancerni Burszuje - to ciężki oddział piechoty orkowej. Odziani w potężne pancerze i wyposażeni w pazury energetyczne wytrzymają każdy ostrzał, a potem zmiażdżą przeciwnika w walce wręcz. Są powolni, ale mogą tymczasowo zwiększyć swoją szybkość kosztem energii (życia).

Konował - to szalony doktorek Orków, który uwielbia testować swoje nieszablonowe rozwiązania na swoich pobratymcach. Dołączony do oddziału opatruje jego członków, zwiększając szybkość regeneracji ich zdrowia.

Mekaniak - to pomocnik Herszta i specjalista od orkowej technologii. Korzysta ze swoich wynalazków, aby zwiększyć siłę i skuteczność towarzyszy. Dzięki umiejętności teleportacji szybko porusza się po polu bitwy.

Herszt - to potężny i okrutny przywódca Orków. To on prowadzi zrzeszone klany do boju. Jest niezwykle silny i wytrzymały, w dodatku nosi ciężki pancerz zbudowany przez Mekaniaka. W zwarciu jest potwornym przeciwnikiem, rozrywającym wrogów na strzępy. Potrafi wydać z siebie straszliwy zew bojowy, zagrzewający chłopców do walki.

Pojazdy:

Bojowóz - to lekki pojazd Orków, pełniący funkcję transportową. Idealny do szybkiego przeniesienia oddziałów w inne miejsce.

Pancerfury - to lekkie i szybkie pojazdy, które przemierzają pole walki częstując wroga salwą swoich broni. Jak większość orkowych maszyn, są proste w konstrukcji, lecz użyteczne.

Rzeziblacha - to straszliwy wytwór orkowej technologii. Miażdży bez większych problemów wszystkich na swojej drodze. Doskonale sprawdza się przeciwko opancerzonym celom i piechocie.

Bumbowiec - to nowość myśli technicznej Orków. Wygląda, jakby miał się zaraz rozlecieć, ale dobrze spełnia swoje zadanie, którym jest szkodzenie wrogom za pomocą pokaźnego arsenału.

Szaber czołg - Leman Russ to podstawowy czołg Gwardii Imperialnej, najczęściej używany i całkowicie niezawodny. Orkowie zdają sobie z tego sprawę i przechwytują te maszyny, gdy tylko jest okazja. Zostają przerobione przez Mekaniaka, ozdobione orkowymi ornamentami i wprowadzone do walki po stronie zielonoskórych.

Rożgniatacze - to olbrzymie potwory wyhodowane przez Orków dla rozrywki (i pożywienia). Gdy po raz n-ty któraś z tych bestii stratowała kolejną grupę zielonoskórych, Ci ostatni wpadli na pomysł wykorzystania jej w walce. Teraz Rożgniatacze, objuczone bronią i Orkami, stanowią niezwykłe zagrożenie na polu bitwy, między innymi z powodu swojego zamiłowania do tratowania przeciwników.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Style created by Kula & Gozda
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 10